مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:172022-09-20ورزشي

فارس من| کمبود سرانه های ورزشی البرز بررسی شد


سرانه های ورزشی و نبود خانه هیات در استان البرز یکی از مطالبات و دغدغه ورزشکاران و ورزش دوستان استان است که در سامانه فارس من نیز به ثبت رسیده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس البرز، بی خانمانی واژه و معضلی که این روزها بر زندگی مردم سایه افکنده است، اما این تمام ماجرا نیست، چندی پیش معضل اجاره نشینی مراکز دولتی در شهرستان های البرز سر و صدا به پا کرده بود، حالا هم نوبت هیات های ورزشی رسید، موضوعی که چندین سال است از رئوسای هیات شنیده می شود.

خانه هیات، محلی برای تمرین های تخصصی، برگزاری جلسات و نشست ها ورزش مخصوصه و دیگر اقداماتی که قرار است ثمرات و نتیجه آن در بطن جامعه بروز و ظهور کند.

البته که دور از ذهن است تمام هیات های ورزشی البرز صاحب خانه شوند! آن هم استانی که همیشه از لحاظ سرانه ها در ردیف آخرین سرانه ها قرار می گیرد، اما نباید از به صورت رایگان در اختیار هیات های ورزشی بگذارد، البته این مسیر دست و پا شکسته طی می شود اما هر چه است کافی نیست.

هندبال مرتضی خادمی، رییس هیأت هندبال البرز، در این  خصوص به خبرنگار فارس گفت: متاسفانه در استان البرز اکثر سالن ها در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و هیأت های ورزشی و متولیان ورزش استان از داشتن سالن بی بهره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمبود سرانه های ورزشی البرز بررسی شد

فارس من| کمبود سرانه های ورزشی البرز بررسی شد